Rozdarta


Wydawnictwo:  Młody Book
Autor: Teri Terry
Tytuł oryginalny: Fractured
Data wydania: 21 lutego 2018
Liczba stron: 384

   Zwykle bywa tak, że kontynuacje nie wychodzą autorom najlepiej,  jednak zdarzają się wyjątki. Świetnym tego przykładem jest „Rozdarta”, który trzyma poziom swojej poprzedniczki.

Kyla coraz więcej informacji o swojej przeszłości. Dziewczyna jest rozdarta pomiędzy różnymi wersjami siebie.

   Widać, że Teri Terry idealnie sobie wszystko przemyślała. Drugi tom rozpoczyna się w miejscu, w którym swój koniec miał pierwszy. Z czego bardzo się cieszę, bo nie przepadam, gdy autorzy serwują czytelnikom taką wyrwę w historii. W tej części również wiele się dzieje. Opowieść obfituje w zaskakujące zwroty sytuacji oraz mroczne i zawiłe intrygi. Pojawia się sporo nowych bohaterów, którzy są równie barwni, jak i zagadkowi. Sama Kyla stała mi się jeszcze bliższa i z jeszcze większą zaciętością trzymałam za nią kciuki. Autorka po raz kolejny nie daje jej odpocząć. Akcja pędzi na łeb, na szyję. Tak, więc jeżeli szukacie oryginalnej książki, która wciągnie Was już od pierwszych stron, to „Rozdarta” idealnie wpasowuje się w ten wymóg.

Serdecznie dziękuję za egzemplarz wydawnictwu Młody Book.

Komentarze

  1. Moja przyjaciółka będzie nią zachwycona! Uwielbia "Zresetowaną", przede mną jeszcze te dwie lektury, lecz już jestem pewna, że mi się spodobają :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zapowiedź: Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół.

Cykl: Marek Berner

Mój zawodnik