Weteran


Wydawnictwo: Niezwykłe
Autor: Katy Regnery
Tytuł oryginalny: The Vixen and the Vet
Data wydania: 14 marca 2018
Liczba stron: 347

   Savannah Carmichael do niedawna była odnoszącą sukcesy dziennikarką. Jednak za sprawą okrutnej manipulacji mężczyzny, którego obdarzyła zaufaniem, traci wymarzoną posadę. Taki zwrot wydarzeń zmusza ją do porzucenia Nowego Jorku i powrotu do rodzinnego miasteczka Danvers, w Wirginii. Po powrocie do domu skupia się na pomocy w organizacji ślubu siostry. Pewnego dnia odbiera telefon od koleżanki po fachu, która ma dla niej interesującą propozycję pracy. Savannah będzie musiała napisać reportaż o obchodach najważniejszego święta w USA, zawierający poruszającą historię wojennego weterana. Mimo że nie do końca jest to jej klimat, postanawia wykorzystać swoją szansę i podjąć to wyzwanie.
Asher Lee jest okaleczonym weteranem wojennym, który od swojego powrotu do Danvers, przeszło osiem lat temu, nie wyściubił nosa z domu. Mężczyzna został wyjątkowo rażąco oszpecony.
Jestem niezaprzeczalnie i szczerze zakochana w książkach wydawanych przez Wydawnictwo Niezwykłe. Dostarczają mi tyle intensywnych emocji oraz morza wylanych łez. „Weteran” z dziecinną łatwością wyciskała mi łzy spod powiek. Zupełnie nie spodziewałam się, że ta książka wywrze na mnie, aż takie wrażenie. Chociaż powinnam się tego spodziewać, biorąc pod uwagę kto ją wydał.

   Katy Regnery postanowiła stworzyć serię, która odnosiłaby się do kultowych bajek z naszego dzieciństwa. Muszę przyznać, że ten pomysł całkowicie mnie porwał. Jestem zauroczona „Kopciuszkiem”, „Królewną Śnieżką” oraz „Piękną i Bestią”, na której schemacie opiera się „Weteran”. Mimo iż znany mi był ogólny zarys fabuły, to treść niesamowicie mnie wciągnęła i nieraz zaskoczyła zaskakującym obrotem akcji. Lektura obudziła we mnie wiele skrajnych emocji złość, radość, smutek. Raz brutalnie traktowała moje serducho, a raz je ugłaskiwała. To piękną historia, która zwraca uwagę na to, co tak naprawdę istotne. Nie liczy się wygląd, tylko to co nosi się w środku. Nie sposób się od niej oderwać.

 Serdecznie dziękuję za egzemplarz Wydawnictwu Niezwykłemu. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zapowiedź: Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół.

Cykl: Marek Berner

Mój zawodnik