Powiedz wreszcie prawdę


Wydawnictwo: Jaguar
Autor: Dana Reinhardt
Tytuł oryginalny: Tell us something true
Rok wydania: 2018
Liczba stron:200

   River jest bezgranicznie zakochany w swojej dziewczynie Penny. Nawet sobie nie wyobrażał, że mogliby się kiedykolwiek rozstać. Penny jest dla niego wszystkim i gdy niespodziewanie z nim zrywa jest zdruzgotany. Jego życie całkowicie się rozsypało. Nie jest w stanie poradzić sobie z tą sytuacją, więc bierze udział w mityngach grupy terapeutycznej. Poznaje tam wielu ludzi, którzy borykają się z przerastającymi ich problemami. River nic nie wspomina o swoim zawodzie miłosnym, bo wydaje się on nieistotny przy problemach innych. Przedstawił siebie jako narkomana. Czego wkrótce zaczyna żałować, bowiem zżywa się z dziewczyną uczęszczającą do tej grupy, która wierzy, że jest uzależniony od narkotyków.

   Książka Dany Reinhardt całkowicie mnie urzekła. Jestem w niej szaleńczo zakochana, a dokładniej szaleję za Riverem. Został on wykreowany na uroczo nieporadnego chłopaczka, który całkowicie skradł moje serducho. Jest wiarygodną i wyrazistą postacią. Chociaż muszę się przyznać do tego, że zdarzyło mi się bezczelnie wyśmiać przytrafiające się mu gafy. Ale nie sposób było się nie roześmiać na niektóre mające tu miejsce sytuacje. Co do fabuły, to jest ona dość oryginalna i niestandardowa. Choć zdarzają się schematyczne wydarzenia, które łatwo przewidzieć. Niemniej jednak treść trzyma w napięciu i zaciekawia do tego stopnia, że z błyskawiczną prędkością pochłania się kolejne strony. To książka, którą czyta się praktycznie bez przerwy. Jestem pewna, że niedługo ponownie po nią sięgnę.


Serdecznie dziękuję za egzemplarz Wydawnictwu Jaguar.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zapowiedź: Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół.

Cykl: Marek Berner

Mój zawodnik