Napisz do mnie


Wydawnictwo: Czwarta Strona
Autorzy: Lidia Liszewska, Robert Kornacki
Tytuł oryginalny: Napisz do mnie
Data wydania: 28 lutego 2018
Liczba stron: 544

   Kosma Makarski jest dziennikarzem radiowym, którego głos czaruje i uwodzi kobiety. Mężczyzna nie stroni od skoków w bok, mimo iż jest już żonaty. Nie jego wina, że kobiecy wdzięk działa na niego tak hipnotyzująco.
   Matylda Witecka jest zamężną, pełną pasji kobietą, o duszy typowej romantyczki. Czuje się samotna i zaniedbywana. Dorosłe już dzieci nie potrzebują matki i sami zajmują się swoimi sprawami, a mąż niemalże ciągle jest w delegacji. Matylda niezaprzeczalnie pragnie od życia czegoś więcej. Kobieta napisała list, który chce wręczyć mężowi, jednak niepostrzeżenie go gubi.
   Przeznaczenie sprawiało, że losy tych dwojga się ze sobą splotły.
Ów list przypadkiem znajduje Kosma. Właśnie tak zaczęła się ich znajomość.

   „Napisz do mnie” jest naprawdę udanym debiutem Lidii Liszewskiej i Roberta Kornackiego. Pomysł na fabułę niesamowicie mnie zaintrygował. Na szczęście autorom udało się spełnić moje oczekiwania i przedstawić swój zamysł w ciekawy oraz wciągający sposób. Widoczne są znaczne różnice pomiędzy stylem Liszewskiej i Kornackiego. Ta pierwsza posługuje się pięknym i lekkim piórem, zaś Kornacki zdaje się posługiwać bardziej szorstkim językiem. Motyw przeznaczenia zawsze chwytał mnie za serducho. Opowieści, które się na nim opierają niemalże zawsze intensywnie odbieram. Losy głównych bohaterów zapewniają solidną dawkę przeróżnych emocji, gdzie pod koniec zdecydowanie dominuje poruszenie. Akcja jest wartka, co tylko ułatwia błyskawiczne pochłanianie treści. To przyjemna i absorbująca lektura, na kilka odprężających wieczorów.


Serdecznie dziękuję za egzemplarz Księgarni Internetowej Livro.pl.\

http://livro.pl

Komentarze

  1. Od dawna ciekawi mnie ta książka, a po Twojej recenzji to już tym bardziej :D Na razie nie planuję jej kupować, ale dopisałam do ślubnej listy "książka zamiast kwiatka" :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zapowiedź: Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół.

Cykl: Marek Berner

Mój zawodnik