Cinder i Ella


Wydawnictwo: Dolnośląskie
Autor: Kelly Oram
Tytuł oryginalny: Cinder & Ella
Data wydania: 31 stycznia 2018
Liczba stron: 344
Cykl: Cinder&Ella
Tom: 1

   Ella niespełna rok temu uległa tragicznemu wypadkowi, w którym odniosła bardzo poważne obrażenia, a jej matka straciła życie. Przez wiele miesięcy musiała przechodzić przez wykańczającą terapię, która zaowocowała tym, że dziewczyna była w stanie jako tako samodzielnie się poruszać. Wkrótce po wyjściu ze szpitala, trafiła do domu ojca i jej nowej rodziny, której nienawidzi. Ella nie czuje się tam dobrze, w dużej mierze przyczyniają się do tego córki jej macochy. Bliźniaczki często bywają dla niej wredne i podłe. Jedynym przyjemnym aspektem jej życia zdaje się być internetowy przyjaciel poznany na jej blogu, Cinder.

   Kelly Oram swoją książką dostarczyła mi tyle wspaniałych wrażeń. Jestem zachwycona jej wersją Kopciuszka. Miała naprawdę ciekawy pomysł na fabułę i świetnie go zrealizowała. W książce pojawiło się wiele sytuacji, które całkowicie mnie urzekły i zachwyciły, są uroczą bajkowością. Szczególnie wspominam scenę pierwszego spotkania Cindera i Elli. Całkowicie rozwaliła system! Sama jestem w szoku, że tak mi się spodobała historia tych dwojga. Praktycznie nie skupiałam się na niczym innym, tylko na pochłanianiu treści. Zostałam całkowicie wciągnięta w lekturę, choć początkowo ciężko było mi się w nią wbić i już myślałam, że raczej nie przypadnie mi do gustu. Autorka posługuje się przystępnym językiem, więc czyta się ją naprawdę lekko. Tę książkę będę polecać przy każdej możliwej okazji, bo naprawdę jest tego warta. Tymczasem pozostaje mi oczekiwać na kolejny tom, a tak bardzo chcę już wrócić do świata Elli i Cindera.
10/10.


Serdecznie dziękuję za egzemplarz Wydawnictwu Dolnośląskiemu. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zapowiedź: Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół.

Cykl: Marek Berner

Mój zawodnik