Majsterki ZRÓB TO SAM. 30 projektów dla każdego

Wydawnictwo: Burda
Autor: Sylwia Czubkowska, ALicja Rzeczkowska, Barbara Sowa
Tytuł oryginalny: Majsterki ZRÓB TO SAM. 30 projektów dla każdego
Data wydania: 8 listopada 2017
Liczba stron: 224

"Majsterki" to fajna pozycja dla początkujących DIY-owców. Książka jest ładnie wydana. Poszczególne etapy prac są przedstawione obrazowo, precyzyjnie i czytelnie tak, że bez żadnych problemów jesteśmy w stanie zrealizować pomysł.

W poradniku jest kilka naprawdę fajnych pomysłów łatwych do wykonania i co ważniejsze, naprawdę efektownych. Pozycja jest idealnym wprowadzeniem do rozwijania swojej kreatywności i doszukiwania się drugiego życia w rzeczach, które pozornie wyglądają na śmieci, a które można wykorzystać w zaskakujący sposób. 

Osobiście znalazłam jeden pomysł, który mnie zaskoczył. Ale ja już się trochę naoglądałam różnych stron poświęconych rękodziełom, więc dlatego zdecydowana większość mnie nie zaskoczyła. Stąd lekki zawód.

Serdecznie dziękuję za egzemplarz Wydawnictwu Burda.

Komentarze

  1. Lubię takie poradniki. To dobry motywator do pokombinowania samemu w domu, zamiast kupować gotowce :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zapowiedź: Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół.

Cykl: Marek Berner

Mój zawodnik