Rozgrywka

Wydawnictwo: Sine Qua Non
Tytuł oryginalny: The Perfect Game
Data wydania: 25 października 2017
Liczba stron: 304

Fotografia jest największą pasją dla Cassie Andrews, dostała się na uniwersytet w Fullton. Jej celem jest doskonalenie talentu i poszerzanie horyzontów. I na tym postanawia się skupić, jednak na jej drodze staje Jack. Zwykła i niczym nie wyróżniająca się dziewczyna, przyciąga uwagę szkolnego playboya.
Jack Carter jest istnym bożyszczem kobiet. Niebagatelnie przystojny gwiazdor uczelnianej drużyny baseballowej, jest nieustannie otaczany przez wianuszek zauroczonych  w nim dziewczyn. Jak do tej pory żadna nie zdołała podbiłć jego niedostępnego serca, aż pojawiła się ona..

Spodziewałam się czegoś w stylu „Układu” autorstwa Elle Kennedy. Jednak trochę się zawiodłam i seria  „Off-Campus” niezaprzeczalnie pozostaje moją ulubioną serią, której chyba nic nie przebije.

Jenn Sterling stworzyła przyjemną powieść, ale nic poza tym. Fabuła jest dość oklepana i przewidywalna, ale nie ma się co dziwić. Ciężko napisać ciekawą i absorbującą historię, która opierałaaby się na tych schematach. Elle się to udało, a Jenn, no cóż… Bajkowa miłość, która połączyła bohaterów rozwijała się trochę za szybko i wyglądało to mocno sztucznie. Niektóre sytuacje i dialogi, były z lekka żenujące. Jakoś nie zawsze mogłam załapać,  stosowanego przez autorkę sarkastycznego humoru, bynajmniej mnie nie cieszył. Plusem jest styl autorki. Książka jest napisana prostym i przystępnym językiem, nie ma trudności z pochłanianiem treści. Opisy są treściwe i w żadnym stopniu nie przytłaczają. Jeżeli patrzeć na nią jak na zwykłą poczytajkę, którą przeczytamy raz i rzucimy w kąt totalnie o niej zapominając, to wypada dobrze. 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zapowiedź: Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół.

Cykl: Marek Berner

Mój zawodnik