Zielone koktajle dla mam i dla dzieci. 365 przepisów





Tytuł oryginalny: Zielone koktajle dla mam i dla dzieci.
Wydawcnitwo: Publicat
Rok wydania: 2017
Liczba stron: 240

Zaczęło się od noworocznego postanowienia, żeby wziąć się za ćwiczenia i zdrową dietę.
Jak na takie postanowienie przystało, motywacji i chęci na długo nie wystarczyło.
W dużej mierze zniechęcające było dla mnie szperanie po Internecie, w poszukiwaniu jakichś przepisów na koktajle. Jestem okropnym leniem i nie chciało mi się tego wszystkiego później spisywać do zeszyciku, jak to na początku było w zamyśle. Zbawieniem okazała się dla mnie ta książka. Wszystko zebrane w jednym miejscu, i to jakim miejscu. Książka została naprawdę porządnie i pięknie wydana. 

Prezentacja stron:



Jabłko, banan, marchewka.
Wyczuwalna od razu słodkość jabłka z bananem, łagodzi marchew. Przez co ta, staje się subtelniejsza.


Miód, marchewka, banan.
Pierwszą wyczuwalną nutą jest subtelny smak banana, który po chwili ustępuje intensywności marchewki. Całość dopieszczona słodkością miodu.


Pomidor, maliny.
To jest dopiero połączenie. Miksowałam te składniki z pewną obawą, że nie będę w stanie wypić tego mixu. Jakim zaskoczeniem dla mnie było, gdy okazał się wyśmienicie orzeźwiający. Ciężko mi w tym przypadku ocenić smak, musicie sami się przekonać. Idealny na upalny dzień.



Już niedługo kolejna recenzja, tylko tym razem będą same słodkości. :)

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Publicat. 

Komentarze

  1. pomidor i maliny jak u mamy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz spróbowałam takiego połączenia i okazało się naprawdę zaskakująco pyszne. :)

      Usuń
  2. Dziękujemy za tyle miłych słów, cieszymy się że inspirujemy na zdrowie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się cieszę, że mam tak pięknie zebrane przepisy na koktajle. Dziękuję :)

      Usuń
  3. Pięknie wydana książka <3 Jestem maniaczką koktajli, codziennie muszę wypić minimum jeden taki słoik jak Twój na zdjęciach :)
    Pozdrawiam, maobmaze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie musisz sie w nią zaopatrzyć :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zapowiedź: Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół.

Cykl: Marek Berner

Mój zawodnik