Lato utkane z marzeń


Wydawnictwo: Czwarta Strona
Autor: Gabriela Gargaś
Tytuł oryginalny: Lato utkane z marzeń
Data wydania: 18 lipca 2018
Liczba stron: 368

„W małym bieszczadzkim miasteczku czas płynie leniwie. W ogrodzie przy Różanym Pensjonacie rozkwitają róże, a serce Michaliny tęskni za mężczyzną, którego pokochała pewnego zimowego wieczoru. Jej wybranek jednak odwiedza ją zdecydowanie zbyt rzadko, przez co ich miłość zostaje wystawiona na próbę.

Sielską atmosferę zburzy przybycie tajemniczego Przemka, który spróbuje oczarować Michalinę i skraść jej serce. Czy uda mu się sprawić, że dziewczyna zapomni o ukochanym?

W malowniczej scenerii goście pensjonatu przeżyją niezapomniane chwile, a ich los się odmieni i dostaną od życia drugą szansę.”

   Po raz pierwszy z twórczością Gabrieli Gargaś spotkałam się za sprawą wygranego konkursu i nagrody w postaci jej książki. Dość długi czas odkładałam jej lekturę, ale gdy już się za nią wzięłam.. wprost nie mogłam się od niej oderwać. Pani Gargaś dosłownie czaruje swoim piórem. Teraz przy każdej możliwej okazji sięgam po jej dzieła.

   „Lato utkane z marzeń” jest jak najbardziej udaną książką. Podziwiam autorkę za to, że jeszcze nie dorobiła się jakiejś widocznie marniejszej pozycji. Jej książki zawsze są pełne emocji,  jakby autorka w pisanie wkładała całe serce. I to się czuje. Mamy tutaj wiarygodnych bohaterów, zarówno z wadami jak i zaletami. Wzbudzają sympatię i chęci do poznawania ich losów z czystym zaangażowaniem. Autorka posługuje się lekkim i przyjemnym piórem, co tylko ułatwia błyskawiczne pochłanianie treści, a ciekawa fabuła wciąga już od pierwszych stron. Kompletnie nie spodziewałam się otwartego zakończenia. Myślałam, że autorka zamknie całą historię w tej jednej książce. Niemniej jednak cieszę się, że zapowiada się na drugi tom. Już się nie mogę doczekać dalszej lektury!

   To piękna i pełna subtelnego humoru opowieść o tym, że nie warto chować urazy względem bliskich nam osób.

Serdecznie dziękuję za egzemplarz Wydawnictwo Czwarta Strona.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zapowiedź: Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół.

Cykl: Marek Berner

Mój zawodnik