Trust Again

Wydawnictwo: Jaguar
Autor: Mona Kasten
Tytuł oryginalny: Trust Again
Data wydania: 6 czerwca 2018
Liczba stron: 344
„Ona postanowiła skończyć z miłością. On nie chce z niej zrezygnować.

Od pierwszej chwili, gdy zobaczyła Spencera Cosgrove, Dawn wiedziała, że ma poważny problem. Spencer jest seksowny, szarmancki i pogodny, idealnie w jej typie, i od razu zaczyna z nią flirtować. Dawn jednak przysięgła sobie, że nie zwiąże się już z żadnym mężczyzną. Za bardzo cierpiała, gdy zaufała niewłaściwemu człowiekowi, za bardzo boli rana, jaką była jego zdrada. Ale Spencer nie daje za wygraną. A kiedy okaże się, że i on skrywa bolesną tajemnicę, Dawn zrozumie, że nie zdoła oprzeć się temu, który stawia jej świat na głowie…”

   Po fenomenalnym „Begin Again” nie mogłam się doczekać na kolejną książkę z tego cyklu. Zostałam przez nią całkowicie kupiona. Jeszcze długi czas po jej przeczytaniu nieraz ją wspominałam. Mona Kasten może i nie stwarza niesamowicie oryginalnych oraz nieschematycznych  fabuł, a jednak jej historie wciągają bez reszty. Z ubolewaniem stwierdzam, że treść pochłania się w błyskawicznym tempie, bo tak bardzo nie chciałam kończyć  żadnej z tych książek. Niesamowicie pochłaniały mnie relacje tych par, których rozwój obserwuje się z zapartym tchem. Uczucie, które ich połączyło było niemalże namacalne. Kasten mistrzowsko nakreśliła osobowości bohaterów. Żadne z nich nie wzbudziło we mnie irytacji, zaskarbili sobie moją całkowitą sympatię. Tak wyrazistych i pełnokrwistych postaci nie da się nie lubić. Podczas lektury nieraz się uśmiechnęłam pod nosem, bądź wzruszyłam.

   Wiele osób nie docenia tego typu literatury, a jednak i one mogą być bardzo cenne. Oczywiście o ile nie opierają się na pustych emocjach, chorym popędzie i żenujących bohaterach. Cyklem „Begin Again” Mona Kasten pokazuje klasę.
    Już nie mogę się doczekać na trzeciego tomu. Wyczekuję go z niemałym podekscytowaniem.

Serdecznie dziękuję za egzemplarz Wydawnictwo Jaguar.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zapowiedź: Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół.

Cykl: Marek Berner

Mój zawodnik