Until November


Wydawnictwo: Editio Red
Autor: Aurora Rose Reynolds
Tytuł oryginalny: Until November
Data wydania: 6 października 2017
Liczba stron: 210
Cykl: Until
Tom: 1

   November nie ma łatwego życia. Jej matka nieustannie znęca się nad nią psychicznie, a jakby tego było mało dziewczyna została niedawno napadnięta. Żeby uciec od tego wszystkiego wyprowadza się z Nowego Jorku i przeprowadza się do ojca, u którego ma zamiar rozpocząć całkiem nowe życie. November liczy na to, że teraz będzie bezpieczna i spokojna. Rozpoczyna pracę jako księgowa w rodzinnym klubie ze striptizem, gdzie spotyka niezwykle pociągającego ochroniarza Ashera. Dziewczyna od razu wpada mu w oko. November początkowo jest niechętna w stosunku do zuchwałego i bezczelnego mężczyzny, jednak po jakimś czasie niechęć ustępuje niepohamowanej namiętności. Gdy wszystko zaczyna się w końcu układać, przeszłość daje o sobie znać…

   Pani Reynolds udało się stworzyć dość zaskakujący i wciągający romans, a to za sprawą obecnego tu przemyślanego wątku kryminalnego. Wprowadził on do całej historii nieco napięcia oraz przyjemnego dreszczyku. Uwielbiam zarówno kryminały, jak i romanse, więc tego typu połączenia niezwykle mnie kuszą i intrygują. Dzięki temu fabuła była dość oryginalna i nie tak schematyczna. Co do charakterystyki bohaterów, to nie przypadła mi ona do gustu. November irytowała mnie swoją bezradnością, chociaż próbowałam sobie tłumaczyć, że to w wyniku tego przez co musiała przejść. Za to Asher był zbyt władczy i brutalny, dodatkowo zdecydowanie za dużo przeklinał. Właśnie ten przesyt wulgaryzmów psuł mi przyjemność z czytania, chociaż styl autorki jest lekki i w miarę przystępny. Reasumując jest to dobry romans, z kilkoma zauważalnymi wadami.

Serdecznie dziękuję za egzemplarz Wydawnictwu Editio Red.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zapowiedź: Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół.

Cykl: Marek Berner

Mój zawodnik