Pan wyposażony


Wydawnictwo: Editio Red
Autor: Lauren Blakely
Tytuł oryginalny: Big Rock
Data wydania: 11 stycznia 2018
Liczba stron: 255
Cykl: Big Rock
Tom: 1

   Spencer Holiday jest niesamowicie przystojnym i pociągającym dwudziestoparolatkiem, o doskonałym ciele. Mężczyzna wychowywał się w szczęśliwym domu i miał okazję zdobywać wykształcenie na najlepszych uczelniach.  Dzięki temu jest teraz właścicielem dobrze prosperującej firmy. Jest młody, inteligenty, czarujący i odnosi sukcesy. Żadna kobieta nie jest w stanie się mu oprzeć, ale on nie odczuwa potrzeby ustatkowania się i nawiązuje jedynie przelotne romanse. Wkrótce na horyzoncie pojawia się ogromna szansa, która wiele znaczy dla ojca Spencera. Mężczyzna prosi syna, aby ten ustatkował się na jakiś czas. Z pomocą przychodzi mu jego najlepsza przyjaciółka.

   Zostałam naprawdę mile zaskoczona. Spodziewałam się czegoś w rodzaju prostackiej i przesyconej erotyką poczytajki, a dostałam fajna i dość uroczą historię. Lauren Blakely udało się dostarczy mi kilku przyjemnych godzin. Autorka posługuje się lekkim  i przystępnym piórem, z łatwością wciągnęłam się w lekturę.Fabuła jest dość schematyczna, jak to bywa w tego rodzaju książkach, jednak momentami autentycznie zaciekawia. Kreacja bohaterów wyszła Blakley naprawdę dobrze. Postacie pozornie wydają się idealne i nierealne, jednak zostały ubarwione i ożywione kilkoma wadami. Dzięki temu polubiłam Spencera i Charlotte, chociaż początkowo niemiłosiernie mnie irytowali i drażnili. Autorce niezbyt dobrze wyszło nakreślanie uczucia, które ich połączyło. Nie odczułam żadnej chemii pomiędzy nimi.  „Pan Wyposażony” wybitnym dziełem nie jest, ale i nie powinno się tego od niej oczekiwać. To pozycja, która pomoże w odpoczynku i zrelaksowaniu się.

Serdecznie dziękuję za egzemplarz Wydawnictwu Editio Red.  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zapowiedź: Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół.

Cykl: Marek Berner

Mój zawodnik