Begin Again


Wydawnictwo: Jaguar
Autor: Mona Kasten
Tytuł oryginalny: Begin Again
Data wydania: 28 lutego 2018
Liczba stron: 504
Cykl: Begin Again
Tom: 1

   Allie Harper ma serdecznie dość swojego dotychczasowego życia i rodziców, dla których liczą się tylko pozory. Postanawia zostawić w tyle trudną przeszłość w Denver i udać się do Woodshill, gdzie rozpoczyna studia. Dziewczyna nie chce zatrzymać się w akademiku, więc rozpoczyna poszukiwanie jakiegoś pokoju do wynajęcia. Jak się okazuje, wcale nie jest to takie łatwe, jak mogłoby się wydawać. Wszystkie ewentualne miejsca, które do tej pory obejrzała nie spełniły jej oczekiwań. W końcu trafia na Kadena White’a, u którego decyduje się zatrzymać. Chłopak jasno określa swoje zasady, których nigdy nie łamie. Życie z nim pod jednym dachem początkowo jest dla niej nie lada wyzwaniem. Kaden jest arogancki oraz gburowaty i bardzo stara się utrzymać między nimi dystans, który z czasem coraz bardziej się kruszy… Jednak przeszłość nie daje o osobie zapomnieć.

   Jestem totalnie zauroczona tą książką. Po fenomenalnych seriach  „Off-campus” i „Dziesięć płytkich oddechów” nawet nie liczyłam na to, że jeszcze jakaś tak celnie trafi w mój gust jak te. Stało się! „Begin Again” jest właśnie jedną z nich. Mona Kasten może i nie stworzyła niesamowicie oryginalnej oraz nieschematycznej fabuły, a jednak historia wciąga bez reszty. Z ubolewaniem stwierdzam, że treść pochłania się w błyskawicznym tempie, bo tak bardzo nie chciałam kończyć tej książki. Niesamowicie wciągnęła mnie relacja tych dwojga, której rozwój obserwuje się z zapartym tchem. Uczucie, które ich połączyło było niemalże namacalne. Kasten mistrzowsko nakreśliła osobowości bohaterów. Żadne z nich nie wzbudziło we mnie irytacji, zaskarbili sobie moją całkowitą sympatię. Tak wyrazistych i pełnokrwistych postaci nie da się nie lubić. Allie kupiła mnie swoją energią, pełnią życia i ciętym językiem. Podczas lektury nieraz się uśmiechnęłam pod nosem, bądź wzruszyłam. Już nie mogę się doczekać na kolejne tomy.

   To naprawdę świetna i poruszająca historia, którą przy każdej możliwej okazji będę polecać.

Serdecznie dziękuję za egzemplarz Wydawnictwu Jaguar.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zapowiedź: Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół.

Cykl: Marek Berner

Mój zawodnik