PREMIEROWO: Zmiana


 Wydawnictwo: Sine Qua Non
Autor: J. Sterling
Tytuł oryginalny: The Game Changer
Data wydania: 15 lutego 2018
Liczba stron: 320
Cykl: The Perfect Game
Tom: 2

   Kilka miesięcy. Tyle czasu trwała rozłączka Cassie i Jacka, a dokładniej sześć miesięcy. To właśnie wtedy Cassie widziała Jacka po raz ostatni, a teraz on niespodziewanie pojawia się przed jej drzwiami,z bukietem róż. Skruszony mężczyzna gorliwie przeprasza i prosi o kolejną szansę. Czy jego prośba zostanie wysłuchana?

   Jenn Sterling stworzyła przyjemną powieść, ale nic poza tym. Fabuła jest dość oklepana i przewidywalna. Bajkowa miłość, która połączyła bohaterów rozwijała się trochę za szybko i wyglądało to mocno sztucznie. Niektóre sytuacje i dialogi, były z lekka żenujące. Jakoś nie zawsze mogłam załapać,  stosowanego przez autorkę sarkastycznego humoru, bynajmniej mnie nie cieszył. Plusem jest styl autorki. Książka jest napisana prostym i przystępnym językiem, nie ma trudności z pochłanianiem treści. Opisy są treściwe i w żadnym stopniu nie przytłaczają. Jeżeli patrzeć na nią jak na zwykłą poczytajkę, którą przeczytamy raz i rzucimy w kąt totalnie o niej zapominając, to wypada dobrze. Wielka szkoda, bo wiele się spodziewałam po „Rozgrywce”, a ze „Zmianą” miałam nadzieję na podniesienie poziomu. Szkoda.

Serdecznie dziękuję za egzemplarz Czytampierwszy.pl

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zapowiedź: Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół.

Cykl: Marek Berner

Mój zawodnik