Wyśpij się. Jak zdrowy sen może odmienić twoje życie

Wydawnictwo: Czarna Owca
Tytuł oryginalny: The Sleep Revolution
Data wydania: 11 października 2017
Liczba stron: 448

   „Wyśpij się! Jak zdrowy sen może odmienić twoje życie” to fajny przewodnik po śnie.
Jak do tej pory dość sceptycznie podchodziłam do różnego rodzaju poradników, jednak teraz coraz częściej po nie sięgam. Myślałam, że są one dość nużące i zupełnie nie dla mnie, a tu proszę. „Wyśpij się!...” autentycznie mnie zaciekawiło. Autorka posługuje się dość przystępnym piórem, więc treść nie przytłacza i nie zniechęca.

   Książka zawiera cenne porady i wskazówki, jednak gdzieś po drodze one giną. W większości treść to suche fakty, z domieszką statystyk i różnych cytatów. Oprócz konkretów znajdą się tutaj również przytoczenia do osobistych doświadczeń autorki. Autorka dość obrazowo przedstawia nam jak ogromny wpływ wybiera niedobór snu na nasze życie i zdrowie. Ciężko jest dobrze funkcjonować i cieszyć się codziennością, gdy nasz organizm nie jest wypoczęty i zdolny do owocnego działania. Sporo się dowiedziałam o samej problematyce i genezie snu, jak i o tym, jak wykorzystać jego potęgę do polepszenia swojego komfortu i witalności. Trochę zaszokowała mnie informacja o ilości chorób, których przyczyną może być między innymi niedosypianie, a które pozornie nie mają nic wspólnego ze snem. Oczywiście, coś tam wiedziałam o negatywnych skutkach skracania sobie snu, zresztą  jak większość ludzi. Jednak,  jak dotąd nie byłam świadoma, jak zgubne mogą okazać się skutki takiego poczynania. Teraz pozostaje tylko wprowadzić zalecane zmiany.


Serdecznie dziękuję za egzemplarz Wydawnictwu Czarna Owca. 

Komentarze

  1. Ciekawa książka, aż dziwne jak czasami oczywiste rzeczy się pomija. Wolę myśl, że śpię dla zdrowia, a nie dla tego, że mam w sobie coś z niedźwiedzia i jego potrzeby przespania połowy życia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, może bardzo odmienić. Odpowiednia ilość i jakość snu wpływają na codziennie zachowanie, humor i lepsze samopoczucie. Sprawdźcie i sami się przekonajcie. Na stronie https://senpo.pl/poduszki/poduszki-z-pierza/ możecie kupić sobie np. fajne poduszki z pierza. Nawet nie wyobrażacie sobie, jak są one wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest akurat prawda, człowiek wyspany to człowiek wypoczęty, zdrowszy i szczęśliwszy. Dlatego jak szukacie wyposażenia do sypialni to koniecznie odwiedźcie Salon Snu - new-hever.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowy sen ma także znaczenie w kontekście kręgosłupa. Wielu z nas cierpi na te schorzenia https://kregoslup.carolina.pl/schorzenia/ i jeśli nie zadbamy o dobry materac niestety możemy tylko pogorszyć sprawę

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie dla twojego zdrowego snu sprawdzą się poduszki do spania z pierza https://idealnysen.pl/pl/c/Poduszki-z-Pierza/810

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zapowiedź: Kochaj. 50 lekcji jak pokochać siebie, swoje życie i ludzi wokół.

Cykl: Marek Berner

Mój zawodnik